Pages




Thursday, May 28, 2009

Tahape2 tah



Aku bukan nak buruk kan die.
Tapi memang aku nampak die naik motor dengan pompuan tadi..
Fuhhh...!!! Peluk kuat dekat melekat tak ingat...mak aihh...


Tadi kate taknak burukkan. Abeh tu itu ape?? Memuji ke?

Aku bukan nak mengumpat la kan.
Tapi aku rase perangai die buruk beno tgoknye.
Aku rase kalau ko tgok confirm ko taknak kawan ngan die dah. Tak sangke aku..

Kalau tak mengumpat, ape plak yang dicakapkan tu? Mengate? Same la tu.. Kalau buat ketupat sedap la jugak leh makan kenyang perut. Kalau mengumpat kenyang kan dose je. Kalau cite tipu tak ke jatuh fitnah plak. Lagi beso dose nye tu..

Aku bukan nak cakap beso.
Tapi aku bangge gile la dapat beat die..
Aku rase mesti die frustrated ngan kekalahan die tu..
Perghhhh....!!!!!!!!!!!! Syoknye..

Memang tak cakap beso..Kecik pun die tak cakap..Tapi pcakapannye seperti seorang yang bangge, riak dan takabbur.. Same erti la tu cik abg oii...

Aku bukan nak merendah2kan die.
Tapi ape yang aku tengok die tu taklah cantik sangat.
Macamane ramai laki suke kat die ek? Ni mesti gune ilmu gune2 ni..confirm la..

Sememangnye hidupan di dunie ni semakin tinggi. Takde sape yang semakin rendah aihhh. Dah memang kamu tak dpt nak rendah kan dari segi fizikal tapi dari segi mental. Ada faham kaa..??

Aku bukan nak bandingkan minah ngan ila tu.
Tapi minah tu mulut becok pastu suke cakap bukan2..
Tak macam ila tu. Baek le jgak. Baek kamu pilih die je jadi kawan kamu..

Macamane le pulak tu??Tak banding?Bagi kamu membandingkan tu macamane? Cakap macam tak pegi skolah je.. Dalam exam BM dapat bape??

Aku bukan nak ngajo bende tak baik.
Tapi aku tengok kamu ni sedih je dengan perangai bini kamu tu.. Dah tak larat aku nak tengok.
Jom la kite pergi jumpe bomoh. Mane le tau kot2 die dapat tundukkan bini kamu tu sikit.

Oooo...Baik beno ajaran kamu tu ye. Sesungguhnye kite sbg makhluk Allah sewajibnye meminta tolong hanye pada Allah. Bukan dari unsur lain seperti jin atau syaitan. Boleh jatuh Syirik. Dose beso tu.. Astaghfirullahal'azim.....Sekirenye perubatan yang diamalkan menggunekan bacaan ayat Al-Quran adalah diharuskan.

Aku bukan nak menunjuk2..
Tapi aku cume nak pakai bagi budak tu tengok je..
Baru puas hati aku ni..

Kalau tak tunjuk macamane orang tu nak nampak cik kak oiii...mesti la kene tunjuk.. Melainkan orang tu ade mate yg leh tembus dan boleh tengok bende2 yang tersorok ni.. Uishhh bahaye tuuu....

Aku bukan nak berlagak la kan.
Tapi mengikut saham yang aku ade la kan..
Ramai la pompuan yang suke kat aku..Aku bukan la nak ngan depe sangat..
Kalau cantik takpela.. Layan la jugak.. Ni tak.. Macam hampeh je..

Perrggghhhh...!!!! hensem bebenor la tu ye.. Pompuan tu semue pandang pelik je kat kamu.. Bukan pandang suke..perasan sendiri je..Kan dah malu beso. Aduhhh... segannye..

Aku bukan nak mengungkit.
Tapi sepanjang aku berkawan ngan ko..
Asik aku je yang belanje.. Ko tak penah pun..

Lorrrr.... Kamu belanje tu sebab nak dibalas ke? Ingatkan ikhlas. Kesiannye..kawan die pun satu.. Beringat la jugak.. Takkan nak makan free je sentiase..


Aduuhhh...
macamane tu? cakap laen buat laen..pikir la sendiri ye tak..

0 comments: