Pages




Thursday, July 11, 2013

GasTrik


Gastrik ketika mengandung pada bulan puasa…………..!!!!

Selesai mengGOOGLE..!!! Ya Allah…..memang ada orang yang sama sakit seperti saya saat ini…memang saya ade gastric sebelum2 ni lagi…tapi setiap kali puase tak pernah lagi kena serang macamni...dalam google tu cakap ade yang bagi suggestion untuk pergi jumpe pakar.. should i..??


Serius taktau nak buat ape…dah kol mak dah kol suami..depe suruh berbuka sebab takut mudarat kesihatan diri dan bayi.. seriously, gastrik datang tanpa rasa lapar..Cuma terasa diguris2 dicakar2 perut ni…Kalau mampu akanku teruskan perjuangan ibadah ku…sekiranya tidak aku terpakse hentikannye di tengah jalan…. 

Ya Allah ya Tuhanku, aku ingin meneruskan ibadahku kepadaMu…seandainya aku rebah dipertengahan jalan, ampunilah aku… sekiranya sakit ini sebagai penghapus dosa2ku…..aku redha…aku minta kepadaMu..selamatkanlah kandunganku… :’( ….aku ingin melahirkan seseorang yang boleh menjadi pejuang AgamaMu dan penyambung umat KekasihMu, Rasulullah SAW….AMIN…

1 comments:

wanishaface said...

TiTi titanium forging - stainless forging - TITanium.com
TITanium Iron Blade titanium legs and Blade. trekz titanium pairing This iron razor has titanium charge a traditional stainless tungsten titanium steel handle, with a longer handle with a twist $37.50 citizen titanium dive watch · ‎In stock