Pages




Tuesday, January 11, 2011

11 Jan 2011

lebih kurang kul 6 pg dah bangun dah...

bace doa bgun tido pastu pgang hp spt bese...hek3.kejut la sape2 yg patut suh bgun solat subuh.
dlm kul 8 lebih gitu, aku dah ade kat cafe........
watpe lagi??? nak makan la takkan nak tgok org kot..hohohoho
aku mmg jarang sarapan kat cafe tp bile ade someone ajak aku makan same aku ok je..
nyum3 big apple for breakfast..waaaaaaaaa..!!!!!! sangat lazat..
tapi.................
aku dh langgar diet aku..wahahahhaa....
tak kesah la..layan jela...sedap woooo...
mekaceh pd beliau tuk breakfast arini...huhuhu
lunch ngn kawan sejawat...emmm tp tapau je..
makan kat bilik..layan...!!!
sambil2 wat assigment..huk3 maklum student la katekan...
for dinner emmmmm i dun wan to take a heavy food..
makan oat je cukup la...alas perut..
tak elok makan byak2..jgn makan kenyang2 nti otak lembab..eh yeke??
huk3 hentam jela....

2 comments:

Nur Hatiku..... said...

mantap breakfast..wuhooo...rosak diet 4 a week beb

GreeNL@dY said...

huk3....
a week ke????
waaaa...!!!! takkan sampai sminggu.
a day mybe la...